Filled Under:

Pemergiaan kau membuat kan kami terkejut ' Damailah dikau disana wahai adik ku'


Semga kau Berada di golongan dengan orang yang beriman. Pemergiaan kau membuat kan kami terkejut. Baru 2 minggu lepas ternampak kau. ..Pergi la kau dengan tenang wahai kawan. Takziah buat kelurga dan sahabat-sahabat lain.

Mari kita sedekahkan al fatihah buat amirul akmal bin tusiran ,pt begelen,sg balang muar yang sudah kembali ke rahmatullah..smoga rohnya dicucuri rahmat dan di tempatkan bersama orang2 yang beriman..amin. Insya Allah

Bulan lepas masa birthday akak.. kamu wish besday akak.. masa tu kamu komen ramah. Sampai akak pelik sebab kamu tak pernah rajin komen kat wall akak walaupun kita sedara. Then siap like banyak kat wall akak. Dalam hati berkata, mungkin kebetulan masa tu besday akak kot.

Rupenya....tu satu petanda yang kamu akn pergi utk selamanya. Takziah Norhidayu Tusiran Norafizah Tusiran cik Siti Rapeah Kepoon wak tusiran Azman Tusiran Hairi Tusiran Nor Farhana Tusiran Yun Izuan Tusiran. Semoga keluarga ini tabah dgn pemergian nya. Semoga arwah di tempatkn di kalangan orang-orang yang beriman. Al-fatihah.


















1 ulasan:

  1. saya abang ipar mangsa. harap buang gambar yang tidak sepatutnya. tolong jangan buat keluarga arwah bertambah sedih.

    BalasPadam